Pages - Menu

dimarts, 4 de novembre del 2008

face to face 2

La segona entrega del face to face "is here", m'ha costat bastant trobar a dos personatges que pogués relacionar i a més que tenguessin la valentia de ser sotmesos al "difícil" qüestionari. En Sergi i en Miguel, o el que és el mateix els germans Requena, si té trobes amb ells escalant pots arribar a xapar-te de riure (si estan inspirats), mean si sembla que són germans o tenen els gustos molt diferents.




¿QUIEN ES QUIEN?





















- Edat:
Sergi Requena Arco: 36 anys.
Miguel Ángel Requena Arco: 31 anys.
- Alçada:
S: 174 cm.
M: 167 cm.
- Pes:
S: 72 kg.
M: 68 kg.
- Anys escalant:
S: 18 anys escalant.
M: 12 anys trepant.
- El teu primer 7a, 7a+, 7b, 7b+, 7c, 7c+, 8a, 8a+, 8b:
S: 7a Pasteles de Isabel, 7a+ Fes el que puguis, 7b On és l'avi, 7b+ Rosa de sanatorio, 7c Xapa i mata, 7c+ Cotorrot, 8a La corte del faraón, 8a+ Virgin, 8b Comando Madrid.
M: 7a Short crack, 7a+ El sudaca nos ataca, 7b Colgado, 7b+ Hodoo gurus.
-Zona favorita:
S: No tenc cap, m'agraden quasi totes.
M: Totes, ara en especial Tazmania, però ningú vol anar.
-Vies equipades:
S: Em fa vergonya, 6 vies equipades.
M: 7 vies, però n'hi haura més.
-Número de septims i octaus:
S: No tenc ni idea, mo mare un dia fent net va tirar la llista, i em vaig descontar.
M: Una misèria... crec que 8.
-Projectes en ment:
S: Encadenar la teva via "Petit Frankenjura" Coponnn!! (En aquest moments ja en deu tenir un altre projecte perque ja la ha encadenada, crec que vol fer la seva "Gañan" 7c+, també a sa Font des rafal)
M: No tenc cap, trepar tot el pugui.
- Tipus d'escalada que més t'agrada:
S: Via llarga però amb els seguroa aprop.
M: Vies cortes i placa desplomada amb molt de canto i ultraequipades, je je je je!!
- Hobbys:
S: Les meves dues guitarres,
M: Mesclar música electrònica i els cómics underground.
- Peli favorita:
S: La vida de Bryan.
M: El dia de la marmota.
- Llibre:
S: No llegeix molt, però "Angeles y demonios" em va enganxar.
M: "Comida campestre", de Cizia Zyke.
-Idol de ficció:
S: Paquirrín
M: Peter Griffith