Pages - Menu

dimecres, 3 de desembre del 2008

Face to face III

Si ha de haver un face to face que estigués cantat, és aquest, Samuel i Palanca, Palanca i Samuel, un parella indissoluble, no pots anomenar a un sense pensa amb l'altre. Han sobrevivit a un munt d'anys com parella, una cosa impensable en els temps que corren.
Jo em congratulo de fer més de 10 anys de coneixer-los i de fer el meu primer viatge d'escalada amb ells a la tercera vegada de veure-nos, varem anar a Eivissa. Després d'aqui moltes coses més...
Bono aqui vos deix el face to face més cantat:


Nom: Gabriel Cañellas Roca
Edat: 31
Alçada: 1.625
Pes: hace tiempo que no lo miro... jajaja... pero debo estar en 59
Anys escalant: casi nada, 15 años o asi
Es teu primer; 7a no me acuerdo la Buff del sector chorreras en Alaró
7a+ La Sudaca de S'Estret
7b La Colgado en las Perchas
7b+ Hasta la primera reunión de la American Psico en s'Avenc
7c La Totem
7c+La Pantano Boass
8a La Football Fan
8a+ La Shabada en Fraguel
8b La Comando Madrid
8b+ La Paranoid de la ermita
Màxim a vista: 7c+
Sa teva zona preferida per escalar: Todas las zonas tienen su punto depende más de la motivación que tu tengas... Aqui en Mallorca hay muchas zonas buenas y muy cerca unas de otras es dificil decidirse por alguna Fraguel supongo.
Vies equipades: No me acuerdo pero debo de haber equipado cerca de... mas de cinco y menos de diez...
Tipus de vies que t'agradan: Vias largas de resistencia sobre chorreras, regletas y bidedos... sobre todo me gustan las que se me dan bien... jajaja
Hobbys: Escalar, viajar, conocer nuevos sitios
Sa teva pel·lícula favorita: Amelie
Un llibre: Guerreros de la roca
Projecte en ment: La Gran Louvre, La MHD, el Guardian... hay muchos
Número de septims i octaus: El número de séptimos no me acuerdo pero seguro que mas de 100 y octavos creo que 61, pero no estoy del todo seguro.



Nom: Samuel Rial Lesaga
Edat: 30
Alçada: 1.73
Pes: 69
Anys escalant: 15
Es teu primer 7a La Bongo Bongo de la Gubia
7a+ La Sudaca de S'Estret
7b La Cocina Ligera de Santany
7b+ La Hoodu Gurus de la Perchas
7c Una clàsica La Totem
7c+ La Cotorrot de Fraguel
8a La American Psico
8a+ Tutankamon en el Cuenco
8b La Comando
8b+ La No Name
8c? Sembrador de Colillas
Màxim a vista: 8a
Sa teva zona preferida per escalar: En Mallorca Fraguel y Las Perchas son los sitios clàsicos... de zonas nuevas que han salido quizás Sa Taulera, la Ermita de Artà, El Museo una de mis preferidas era el Cuenco. Fuera de Mallorca Rodellar o Terradets están muy bien.
Vies equipades: Unas 20 o asi
Tipus d'escalada que més t'agrada: Me gusta todo pero donde màs disfruto es en vías desplomadas de continuidad o resistencia. La escalada de Rodellar es una que me encanta
Hobbys: Escalar, entrenar, salir por ahi, viajar no se de todo un poco según como va viniendo
Sa teva pel·lícula favorita: Snatch pero bueno hay muchas que me han gustado
Un llibre: Guerreros de la Roca
Projecte en ment: La Gran Louvre, La MHD, la Mctwist hay muchas
Número de septims i octaus: El número de séptimos hace tiempo que no lo cuento y octavos creo que debo tener 150 o asi.