Pages - Menu

divendres, 2 de gener del 2009

Món fanàtic



La projecció que ens presentara Kurt Albert



En Jaume acaba l'any fent els deures i s'encarrega de fer la primera de "Monster" una via situada a l'esquerra del tot en el Santueri, equipada per Lito, per la qual proposa 8b/+ a l'espera de l'opinió de qualque repetidor.





En Simon també demostra que esta bastant fort i encadena "Capitan Cavernicola" 8a en el Santueri i "Circoloco" 8a en el museu fent la primera repetició, "Bye bye cowboy" 7c+ al quart pegue i el Kastar i en Tolo també l'encadenan.





Dies més tard (un grapat de Lolos) varen pegar un bot a Son Servera i encadenen els ja clàssics de la zona, començare per el més veterà; en David encadena "Beiruth" 7b+ i "No vull ser com tu" 7b+, al flash i "Google" 7c al segon. El Kastar encadena "Fido dido" 7b a vista i "Beiruth" al segon, en Simon "Fido dido" al flash i "Google" i "Beiruth" al segon. En Copi "Fido dido" al segon i "Apofis" 7b+ en el Santueri.





Per cert que l'altre dia vaig acabar les dues vies que vaig equipar a Son Servera, a la dreta de la cova, vaig anar amb so tito Charly i la darrera via "Gust a que s'acaba" crec que surtira més o manco 7b+ o 7c, una mica a bloc, i la de l'esquerra "Por tutatis", jo no vaig treure cap pas, però en Charly ho va treure tot, molt a bloc, sobretot els dos darrers seguros (són vies curtes, la via de l'esquerra te 5 seguros i reunió, i la de la dreta 4 i reunió), no es va pronunciar amb so grau (com sempre), peró jo crec que pot estar sobre 8a+ (grau orientatiu per qui es vulgui ficar), la veritat és que les vies estavan molt banyades i pentura no són tan difícils.












Foto: N'Antònia i jo aquest Nadal al refugi de La Renclusa.



El tema del rocodrom ho duim bastant bé, de moment fa 9.15 m x 3.66 m d'alt, però hem decidit fer-lo creixer un metre d'alt i 1'83 m de llargaria, la setmana qui ve ens arribaram 800 preses (ara tenim 200) i ens falta per concretar el tema dels "quitamiedos".

La projecció d'en Kurt Albert va envant, vos record que és el dia 29 de gener i que els preus seran popul·lars (hi ha crisis).