Pages - Menu

dissabte, 16 d’octubre del 2010

MATERIAL NOU


El nou grigri de Petzl

L'altre dia...vaig anar a Foracorda, i en vaig trobar en en Paco (representant de Petzl, entre d'altres marques) que li mostrava a Charly el Grigri nou, que nom "Grigri 2", amb el nom no s'ho han currat molt però amb l'aparell sí.
A part del disseny, el canvi més important és que es pot emprar amb totes les cordes simples del mercat de 8,9 a 11 mm, encara així el seu ús més optim és per cordes de 9,4 a 10,3 mm, el problema que tenia abans és que només estava homologat per cordes de 10 a 11 mm.
També han reduit el seu pes, ara pesa 185 g, un 20% menys que l'anterior grigri i el seu tamany, un 25% menys. El grigri2 funciona exactament igual que el grigri antic, la corda es col·loca de la mateixa manera i el sistema per davallar és el mateix, amb la palanca.
El problema, que encara no podeu anar a Foracorda a comprar-lo, no arribarà fins Nadal o gener.
També li vaig demanar a Charly magnesi "Black Diamond", perquè el "8c+" em destrossava sa pell, el "Black Diamond" no és tan abrasiu i té millor tacte que el "Camp", al manco a mi m'agrada, ha duit bosses de 300 grams, si ho voleu provar ara en té.